Garanti Koşulları

Garanti süresi ne kadardır?

Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. ( 2 yıl )

 

Arızalı bir ürünüm var, nasıl bir yol izlemeliyim?

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz.

Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz.

Teknik servisine ulaşım imkanınız olmayan markalar için; bu ürünleri bize göndermeniz durumunda ürünler tarafımızdan yetkili servislere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.

Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır. Yetkili serviste herhangi bir problem ile karşılaştığınızda bize başvurabilirsiniz.

 

Hangi markaların teknik servis hizmeti Milly Moo’ya aittir?

Milly Moo’nun kendi ithal ettiği markalar için teknik servis hizmeti firmamız bünyesinde verilmektedir.
 İnternet üzerinden aldığınız ürünü Aras Kargo ile firma adresimize gönderebilirsiniz

 

Yurtdışı gönderim politikası ve şartları nelerdir?

  • Milly Moo ile tüketici arasında Yurtdışı teslimatları ile ilgili olarak yapılacak mesafeli satış sözleşmesine Türk Hukuku uygulanır.
    • Söz konusu hukuk seçimi doğrultusunda, Garanti ve İade şartları da, Türkiye Cumhuriyeti Mevzuatı ve hükümleri çerçevesinde belirlenir.
    • KKTC ve Yurtdışı gönderimlerinde, tüketiciler tarafından KDV ödenmediği için gümrükten alınan ürünün tüm vergileri tüketici tarafından karşılanır. Yine yurtdışı ve KKTC gönderilerinde kargo ücreti tüketici tarafından karşılanacaktır.
    • Gümrükten teslim alınmayan ürünler için tüketicinin cayma hakkı bulunmamaktadır.
    • Tüketici, süresi içinde satıştan caydığı hallerde ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile aynen iade etmekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
    • Tüketici, iade etmek istediği ürünleri, orijinal faturası ile göndermeli ve faturayı mutlaka gönderilen paketin içine koymalıdır. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
    • İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır. Ayıplı olduğu iddia edilen ürünler için iade veya değişim tercihi mutlaka iade formu üzerinde belirtilmelidir.
    • İade edilecek ürünün kullanılmamış, kullanılmış ise zarar görmemiş ya da ürünün paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
    • Ürün iadesi nedeniyle doğacak kargo ücreti ve gümrük ve ek vergileri tüketicinin sorumluluğundadır.
    • İadeniz öncelikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır.
    • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilecektir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu www.millymoo.com.tr adresinde yer alan iletişim sayfamızdan ya da 0541 639 46 46 numaralı telefonundan Milly Moo’ya bildirilmelidir.

 

Hangi ürünler garanti kapsamında değildir?

  • Oyuncak / Kitap kategorisindeki ürünler garanti kapsamında değildir.